min vill-ha-lista

love me1. Kärlek - For crying out loud. Jag känner mig som en celibat nunna. Jag får skylla mig själv för "jag blir aldrig nöjd, för lång eller kort eller smal eller bred..." Vad gör man om man haft perfektion och inget annat duger?
Man tar dagarna som de kommer och hoppas på ett stort mirakel helt enkelt!


hej då sverige?2. Resa från Sverige - Det skulle vara helt underbart att få komma ifrån allt här i Hässelby ett tag. Jag orkar inte med alla dessa minnen och vissa människor som man stöter på så fort man går ner till affären eller går på bussen. Jag är trött på samma miljö och samma folk.. Fy bövelen vad jag vill härifrån.

rosa hummer3. Hummer truck - Alltså behöver jag ens skriva något. Pappa har velat ha en länge men de kostar ju en del. Men en dag inom en snar framtid hoppas jag att vi kan byta ut vara bilar mot en sån här. Pappa skulle nog inte vilja ha en rosa men det skulle ju vara så fränt. HAHA!

pomerian4. Pomerian - Min favorithund som jag velat ha i evigheter. De är så söta, plufsiga och charmiga. Kanke en aning bjäbbiga men med den hunden som vi har hemma nu så är jag mer än vad vid bjäbb och gnäll. En liten tik som skulle vara bara min

golfbag
5. Golfbag signerad Project Brown/Fredrik Ström - Golfar jag? Nej! Vill jag golfa efter ha sett den här bagen? JA!!! Eller jag har velat börja golfa ganska länge nu men min personliga tränare sa upp sig.. hrmm! Nej men jag ska nog börja ta lektioner så småningom och när jag gjort det så SKA jag ha den här bagen. Den är sjukt snygg och den har dessutom en egen golvplatta som används som stämpel för att "tagga" markytor. Nej, jag vet inte riktigt vad det betyder men det låter sjukt coolt! Vill ha, vill ha!




pharrell williams6. Pharrell Williams - A.k.a Skateboard P. En av få svarta som jag tycker är snygg, antagligen den enda. Han har nåt speciellt jag vet inte riktigt vad det är men hans låtar är grymma och han klär så sjukt bra i sin skatar-stil. Det är dessutom inget fel på hans kropp. Mumma säger jag bara!

motorola razr by dolce & gabbana7. Motrola Razr by Dolce & Gabbana - 4500 kr och sen är den här älsklingen min. Hetare lur får man leta efter. Supersmal och supercool PLUS att den är i guld. Välkommer till "mobile-heaven" vänner. När den här är i min hand kan jag dö lycklig. (Som sagt ta det mesta jag skriver med en nypa salt, jag har en tendens att överdriva saker och ting).

Kommentarer
Postat av: olson

Tänk inte ens tanken på golf!!!!jävla moderatbandy!

2006-09-26 @ 09:39:57
Postat av: Treno

..Rather helpful information you have here. Grazie! http://www.trenitalia.275mb.com

2007-03-07 @ 17:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0