my philosophy

Så vad tusan har man gjort för nytta idag då!? INGEN ALLS. Jag tror jag ska sätta mig på kontoret ett tag efter maten och söka jobb.
Imorgon ska jag försöka ta mig till råcksta och göra lite pärmar och se till att komma någon vart med körkortet, sen på kvällen ska jag käka middag i stan med Lisilale och kirra en sak.

Jag har gått och tänkt extra mycket idag eftersom jag inte gjort något speciellt men jag har inte kommit fram till någonting så det var helt meningslöst filosiferande.
Mina drömmar är tillbaka igen, jag kommer inte ihåg några händelser men jag vet vem som var med i dom. Får kanske ta och vända på mig i sängen igen. Det funkade ju ett tag förra gången!

PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0