näckrofil-dröm

Inatt har jag kommit på en revolutionerande lösning (wow, big word!!). Jag la mig åt andra hållet i sängen, alltså med huvudet där jag vanligtvis har fossingarna. Det hjälpte mot drömmarna och dessutom gick det lättare att sova. Tyvärr drömde jag en massa mardrömmar. Bl.a om en näckrofil.
- Jag och min familj hittade massa kroppar i ett rum och kom fram till att det var en näckrofil (fett fräsh dock) som hade lagt dom där. Han dök upp och hoppade på mig, vi slogs och rullade nerför en trappa så jag tappade kontrollen ett tag, när vi landade såg jag hans ansikte han såg så ledsen och oskyldig ut.. det visade sig senare i drömmen att han va oskyldig också. Han hade nämligen en tvillingbror. Jag reagerade på min lillesyster röst, tvillingen hade nämligen helt plötsligt tagit tag i henne och börja slita i henne... Jag vaknade medans jag brottades med honom. Helt galen dröm..

Får se vad som händer i natt då!
Ni vet att ni älskar mig
kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0