Tänk efter före

Imorgon är det utgång som gäller med världens bästa Lisilale.
Jag skriver det idag och förhoppningsvis skriver jag inget dumt imorgon när jag kommer hem. Det blir så fruktansvärt svårt att förstå vad man egentligen menade.. Men man får väl improvisera lite och låtsas som det var nåt jättesmart man menade. Jag tyckte nämligen att mitt tidigare inlägg som skrevs igår var jätte fyndigt när jag skrev det och trodde att alla skulle bli glada och nöjda men det hade motsatt effekt så jag var tvungen att, ångerfylld och skamsen, ta bort hälften av allt jag skrivit. Förhoppningsvis hade inte så många sett det värsta, jag sparade lite iaf bara på skoj :).

Jag mår ganska okey faktist just nu. Trivs bra med mina "inavels bönder" till kompisar men det är jävligt tomt ändå. Men det är sånt som löser sig med tiden.
Ha en toppen helg nu, puss på er!

Kommentarer
Postat av: Lindilale

Inavelsbönder? HAHA! :)

2006-09-08 @ 10:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0