vi tar en dag i staden

Jaa, idag har jag varit i stan heeela dagen!
Träffade världens bästa Linn och Lisa på H&M, Lisa hade shop-mani. Hon shoppade gaaalet. Hon bjöd mig och Linn på en varsin kyckling focaccia på Montis. Söööötnöt!
Efter en stund var Linne tvungen att gå hem till sin sjuka Martin så då var det bara jag och Lisilale kvar.Vi vandrade vidare och Lisa gick loss i alla affärer och hon köpte typ världens finaste skor och en megatuff väska. Jag själv tog det ganska lugnt, jag kom hem med en top, en skjorta och en jättefin tröja.
Ungefär 100 provrum, en iste och tusen kilometers vandring senare tyckte Lisa och jag att det var nog, det hade dessutom börjat regna och affärerna skulle stängas.

Olson lät piggare har fortfarande inte besökt den stackare. Jag är en dålig människa och borde skjutas men jag hoppas han vet att jag bryr mig ändå. Min Olle!!

Imorgon ska jag på bio med Sandra, John Tucker must die ska vi se med snyggingen från Desperate Housewives. MUMMA!! :D

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0