Ännu ett tidsfördriv

4 jobb jag haft:
♠ Dagisfröken
♣ Lokalvårdare
♦ Kassörska
♥ Servitris
4 ställen jag varit på:
♠ Cypern
♣ Danmark
♦ Mallis
♥ Gran Canaria
4 favoriträtter:
♠ Avocado-sallad
♣ Lax med Basilika och ostfylld tortillini
♦ Thaisoppa med räkot
♥ Mammas lasagne
4 filmer jag kan se om och om igen:
♠ Djävulen bär Prada
♣ En prinsessas dagbok 2 (skumt men sant)
♦ Dirty Dancing
♥ Step up
4 teveserier:
♠ Sex & The City
♣ OC
♦ Top Model
♥ Desperate Housewives
4 webbsidor jag går in på dagligen:
♠ blogg.se
♣ mina vänners bloggar
♦ playahead (tyvärr)
♥ shoppingsidor
4 ställen jag hellre skulle vara på nu:
♠ Brasilien
♣ I min säng
♦ Under mitt täcke
♥ I drömmarnas värld

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0