Ascoolt tidsfördriv

TIO FÖRSTAspice girls
1. Första bästa kompis: Nina, jag var typ 5 år!
2. Första bil: Volvo 7-40, en vit
3. Första kärlek: Daniel
4. Första husdjur: guldhamstern Smulan
5. Första semester: Fuerteventura i Spanien
6. Första jobb: Willys Barkarby
7. Första köpta skiva: Spice Girls troligen
8. Första riktiga kärlek: Andreas
9. Första piercing: ögonbrynet
10.Första konsert: Westlife


NIO SENASTEERAGON
1. Senaste alkoholdrycken: ÖL
2. Senaste bilfärd: För ca: en timme sen, -hemskjutsad
3. Senaste filmen du såg: Eragon
4. Senaste ringda telefonsamtal: ... hmm?
5. Senaste bubbelbadet: Tallinnk 2006
6. Senaste spelade cd: en hembränd partyplatta
7. Senaste kyss: HEMLIS!
8. Senaste gången du grät: när mobilen blev påkörd
9. Senaste måltiden: Grillat till frukost och en glass

ÅTTA HAR DU NÅGONSINo.n.s
1. Dejtat en av dina bästa kompisar: näe, inte de!
2. Blivit arresterad: nix, skötsam flicka. 

3. Blivit kär vid första ögonkastet: japp.
4. Fastnat med blicken i någons urringning: ja, kan ha hänt
5. Fått ditt hjärta krossat: nja, komplicerat.
6. Sagt att du älskar någon utan att mena det: yes, fjortisfasoner dock!
7. Haft ett one night stand: ja...
8. Busringt till någon: mhmm

SEX SAKER JAG GJORT IDAG
1. Vaknat med alla kläder på
2. Kollat på tv
3. Åkt bil
4. Fått mobilen att fungera... igen
5. SVULLAT!
6. Jag har t.o.m hunnit kläcka ur mig lite dumma kommentarer
kepsen
FEM FAVORITSAKER UTAN RANGORDNING
1. Min New Era-keps som är lost!
2. Solglasögonen
3. Nära och kära
4. Gym-kortet
5. Min stora gräddvita skinnväska

FYRA PERSONER DU KAN BERÄTTA ALLT FÖR
Lisa -min dramaqueen, Linn -problemlösare
Sandra -wild and crazy, Linda -syster yster / Gisselson
LisilaleLinnsanSandrewLajzanGissela

TRE VAL

1. Blått eller rött? blue
2. Sommar eller vinter? SOMMAR och en  hot and horny

TVÅ SAKER ATT GÖRA INNAN DU DÖR
1. Utvecklas fruktansvärt mycket som person
2. RESA MASSOR!

EN SAK DU ÅNGRAR
EN SAK!? Kännt ånger för en del händelser varje dag sen Mars 2006!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0