bärgarsnack!

Hey alla goa människor, Stalin is here!

Jag kom precis hem från ännu en liten bärgarkväll med Chaplin. Det var skoj och vi snackade en massa skit som vanligt.. Vi blev t.o.m lite känslosamma mot slutet då vi pratade om gamla kärlekar, otrohet, stalkers o.s.v. Trevligt skit helt enkelt.

Idag gick jag upp ur sängen, klädde på mig, vandrade till Vällingby, tränade på SATS, shoppade och åkte hem igen. Innan maten var klar så kom Charlie och hämtade mig för kvällens pass i bergaren.
Under dagen dunsade det ner två broshyrer till mig som jag ännu inte tagit mig tid att läsa. En var om reseledarutbildning och en om språkresor. Det blir kvällens nattläsning. Det tar emot lite att läsa och göra försök till att planera något sådant eftersom jag fått höra att folk kommer sakna mig lite. Minsann!! Men som sagt klarar inte av det här längre. Sitta hemma och vänta på jobb och tråna efter samma människa i över ett år, ICKE! Ändring på detta nu.
Så det blir till att kolla upp och se vad som är intressant, känner jag mig själv så blir det inte av ändå så jag tror inte att ni behöver oroa er (Lisa och Chaplin :P ).

image394Imorgon bär det in till stan för att träffa Linda, vi ska kolla in Bingo Rimérs nya underklädesbutik och chansen finns att det blir lite shopping. Jag kanske inte har sån tur att jag har ngn att visa upp underkläderna för men det betyder ju inte att man inte kan få känna sig lite snygg i sin tragiska ensamhet.



Nu ska det sovas babes,
Guten Nacht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0