Congrats!

image493
Ja må hon leva, Ja må hon leva, Ja må hon leva uti hundade år
Javisst ska hon leva, Javisst ska hon leva,
Javisst ska hon leva uti hundrade år!
Ett fyrfalligt leva för Malin, hon leve hipp hipp,
HURRA HURRA HURRA HURRA!

Grattis lillesystris på 13 årsdagen.
Hoppas du får en tokbra dag!

På Torsdag är det mamma och pappas tur, *pust*!


Jahapp, upp klockan halv tio idag, alldeles för sen men upp på cykeln och iväg mot S.A.T.S där ett hårt pass väntade. Efter detta hoppade jag upp på cykeln igen och trampade vidare till Hässelby Strand och till de nya rören på solariet, massor med färg fick jag minsann. Till slut cyklade jag hemåt. När jag sätter foten innanför dörren så ringer telefonen och mammsen vill ha sällskap för att handla present till farsgubben så det bär av på direkten till Barkarby men där fanns inget så vidare till Vällingby och JACKOPOT! Nu är det löst så nu sitter jag hemma igen och efter maten är det som sagt Aloe Vera party hemma hos Öberg och senare ut och köra i nattmörkret! Fullspäckad dag med andra ord, ha de bäst!

Tchüs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu ljög du för du hade inte tid för mig, uuuuääääääääÄ!!!!

2007-04-25 @ 10:43:30
Postat av: malun

tacksåmkt, sustris, hade bäst den dagen (H) pussågull på rey

2007-04-25 @ 18:47:25
URL: http://majzaan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0