Det är Fredagkväll och fest i folkets park

... Eller?
Idag är det Fredag och trots att inget hänt så har den varit mycket händelserik.
Andreas kom ju hem imorse men jag har inte hunnit träffa honom än, jag skulle tydligen ta en kölapp för han var populär eller något sådant men men...

Jag vaknade ialf upp imorse vid 10 när mammsen sa att det var dags, hon informerade mig också om att det var strålande solsken så jag tog på mig bikinin och glajjerna. Jag la mig i solstolen och flyttade inte på mig fören vid halv fyra tiden och.. ja ni kan ju själva förstå vilken färg jag fick på kroppen om den inte var brun. En fin tomatoe är jag numera men det är ju som vanligt charmen med mig.
Sen kom familjen hem och till middag blev det bakpotatis, skagen och grillad kyckling, jummy!
Efter middagen var det bara att sätta sig och vänta på Lisa som skulle fixa mitt hår och ja det hände ju inte alls mycket under den tiden men till slut kom Lisa och vi satte igång. Jag kan ärligt säga att jag antagligen inte kännt mig så glad efter en ny frisyr som jag gjorde idag, TACK ÄLSKLING! Det är verkligen snyggt nu och permanenten är nästan borta, bara lite kvar. Men hörni jag är verkligen korthårig och jag trivs megabra.
Hur som haver, nu kom jag precis hem från en trevlig pratstund nere i Lövsta där även några skönsångare befann sig så vi fick lite bakgrundsmusik på köpet. Det var sjukt mysigt, månen speglade sig i vattnet så det glittrade och himlen var alldeles stjärnklar. En riktigt romantisk kväll helt enkelt och jag mår kanonbra.
Grabbarna Grus var ute på 360 idag också men jag hade varken tid, ork eller ekonomi att dra mig dit så sms:en kom väl titt som tätt, även på Lisas lur. Hon fick kanske 10 sms på rad där det stod "jag vill ha dig, jag betalar taxi, jag vill ha dig NU!". Desperat?! Njaa, bara jävligt kåt på Lisa. Haha, idag fick jag henne dock för mig själv ett tag och det var lycka.

Jag behöver verkligen inte skriva morgondagens planer här för dom vet ni redan men en sak vet ni inte om och det är att jag har pilates inbokat imorgon förmiddag klockan halv 11 så lite hurtig ska jag vara också.

pilatespilates

Har jag tur kanske jag står på tur i kön.. - hmmf!
Puss och God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0