Det är lite charmen med mig...

Jag slutar då minsann aldrig att förvåna. Jag tror det är svårt att ha tråkigt med mig iaf, varja dag, framförallt varje helg är ett nytt äventyr med mig. Man vet aldrig vad jag lyckas med härnäst!
Ibland vet jag inte om jag ska skratta eller gråta och reaktionerna på det som jag gjort har faktiskt varit olika, det har inte bara varit glada miner. Det värsta är nog att folk oftast skrattar åt mig istället för med mig.

Jaja, ville bara informera er om att jag inte är den mest förutsägbara personen här i världen! Ett gott skratt förlänger livet så ta för er av mina plågsamma äventyr...

Borttappad sko, snodda skor, hemvandrandes utan skor mer än en gång, smärre otur med mobiltelefoner, vilse i skogen vandrar jag omkring, tabbe på tabbe, minnesluckor, minderåriga (?), kvaddat knä -buren runt i stan, censur censur censur...





Geffle, Västerås-Power Big Meet, Tallinn, Vemdalen, Stockholm Cruising, Halloween, 360, Födelsedagsfesten, Coctailparty, Nyår, Avskedsfesterna, Kräftskiva, Sälen 2005, Lindvallen 2007... och så sjukt mycket mer skojiga äventyr! Jag skulle nästan kunna skriva en bok, haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

=( vaffö få int ja va me på din kontuktlissa?

2007-04-09 @ 22:03:27
Postat av: sandrew

märks att jag har missat endel, inte med på nåt förutom 360 =P haha.. SKÄRPNING sandra ;P

2007-04-09 @ 23:36:41
Postat av: cecilia

vem är jag då!?

2007-04-10 @ 06:29:28
URL: http://ceciiliaa.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0