En häst, en ko, en Munsö-bo

hästkomunsö-bo (?)


Det var Söndag igår och då var det fest hos Anders som fyllde 20 år i Lördag, Grattis! Det bar ut till Munsö och landet. Jag kom dit med Chaplin och då hade de börjat köra twister och lite skit och hade satt igång och blivit lite varma i kläderna minst sagt. Vi drack alkohol, festade och mös lite, snackade en massa och Chaplin dansade Sören. Han dansade mest själv men fick sig en runda med Olson syster Carro också. Han var verkligen rund om fötterna om man säger och han kastade in handduken redan vid ett och drog hem till sitt ex... igen. Olle bolle och jag och typ hela Munsö fortsatte att festa och jag hamnade minsann också på dansgolvet tillsammans med lillesyster Sofia Olson, jag hade sjukt kul och det var jag nog inte ensam om. Kvällen blev sen och morgonen tidig efter ett misstag och ännu en borttappad telefon så vandrade jag upp till Olsons välidigt ostabila husvagn och somnade i kylan efter nattens snöväder.
Jag vaknade imorse och förstod vart jag hade hamnat och att telefonen ännu en gång var borta med en ågren som hette duga, då bestämmer jag mig efter ett tag för att ta mod till mig att plinga på dörren hem till Olson där han själv tyvärr inte är men öppnar gör pappa Olson och jag får komma in och ringa. Jag rang till Olle bolle som sov hos en kompis några meter bort och efter att ha hämtat min andra sko och min väska hemma hos Anders så får jag skjuts till min kamrat där han  ligger lite halvsliten i soffan tillsammans med sin nyblivna flickvän. Där ligger vi ett bra tag och försöker ringa efter min stackars mobil och det visar sig att den låg utanför Anders hus och Sunken hörde när vi ringde den så jag fick lyckligtvis tillbaka den. Det var verkligen glädje på hög nivå.
Med min mobil i behåll och endast en 500-kronors keps bortsprungen så kom Chaplin och hämtade mig och Madde som ville hem till Hässelby igen och ja... nu sitter jag här och mår sådär. Jag känner mig fortfarande lite halvt nerkyld efter en kall natt i husvagnen och ögonen är mer rödspränga än någonsin och jag har dessutom en tom kurrande mage så man skulle kunna säga att jag kunnat må bättre... Men jag ska inte klaga tänk på dom stackars barnen i Afrika!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

snacka inte skit om min husvagn! din plats som du ahde bokat till västerås den e ledig nu folk sökes?? annars kan jag bara säga hahahahha

2007-04-09 @ 18:06:39
Postat av: olson

snacka inte skit om min husvagn! din plats som du ahde bokat till västerås den e ledig nu folk sökes?? annars kan jag bara säga hahahahha

2007-04-09 @ 18:06:39
Postat av: cecilia

men omg!! :(
tyckte det var jättebra med husvagnen annars hade de kunnat gå åt helvette bara lite kall o vinglig,, men den satt ju inte fast ,, pucko! nu e du bara dum...

2007-04-09 @ 18:15:21
URL: http://ceciiliaa.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0