Fredan den 13:e

..var visserligen igår men jag tänkte bara berätta för världen att jag var HEMMA och jag drack INTE! Så nu vet ni det och när ni har plockat upp hakorna från golvet så kan ni fortsätta läsa om denna lilla hurtbulle!

Pappsen väckte mig klockan 07:45 för att fråga om sina hörlurar. Tyvärr låg dom i Malins rum där hon låg och sussa med sin kompis så han ville inte gå in dit och då frågade jag honom varför han skulle ha dom precis nu. Det var visst så att han skulle på promis med Fanny och ville ha musik i öronen men eftersom han ändå skulle jaga upp mig för att hämta hörlurarna så bestämde jag mig istället för att joina pappsen på promis.
Vi gick hela Riddersvik runt och gick hem via Lövsta. Det var jättemysigt och Fanny avslutade med att leka av sig ner på ängen.
Nu sitter jag och väntar på familjen Arnbloms brakfrukost, det är det man ser fram emot på Lördag- och Söndagmornar. Missar man den när man sover hemma då missar man MYCKET. Det finns ofta omelett, falukorv,  kokta ägg, stekta ägg, bröd i olika former (baguette i ugn är en favorit), ost, prickig korv, skinka, hamburgerkött, gröt, juice, te, oboy och massor med mer skoj att välja på. Det är verkligen något att se fram emot när man går upp på morgonen och en av de främsta anledningarna till att man går upp innan tio på morgonen.

Nu är klockan dock 15:52 och jag har varit ute helda dagen. Jag började med att rensa rabatten som ser väldigt annorlunda ut nu från innan och sen la jag mig i solen ett tag innan Sandra kom och vi fixade det sista med Lindas present som vi påbörjade igår.
Nu är jag nyduschad och har egentligen mega bråttom eftersom Mosan och hennes pojke dyker upp om ca 40 minuter och hämtar mig och Sandrew som ska vidare hem till Gisselson som blir stor tjej imorgon.
Med detta måste jag därför avsluta detta inlägg, det kanske kommer mer skoj info imorgon om ni har tur och håll tummarna för att jag har kvar mobilen ;).

Party hard babes!


Kommentarer
Postat av: drew

vi ska rocka ikväll baby! ;P

2007-04-14 @ 16:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0