Grattis gånger två!

Idag blev mamma och pappa ett år äldre. JAPP, de fyller år samma dag, alla bli lika förvånade varje gång. Hur som helst ett mega stort grattis till dom och jag hoppas att de fick en toppendag, br väder har det varit ialf.


mams och papa, cypern

Jag studsade upp imorse... Nej nu ljög jag, Chaplin ringde och väckte mig halv nio men jag sov en timme till efter det och sen studsade jag upp. På med kläder, ner med packning och upp på cykeln. Jag trampade till S.A.T.S och körde ett hårt pass igen och sen upp på cykelt och hem igen. Väl hemma fanns det inte en chans att jag skulle sitta inne och häcka så  jag for ut i en solstol och där låg jag ett par timmar, jag hann till och med slumra till lite tills det började blåsa lite kyligt då kilade jag in.
Klockan var ganska mycket så det var dags att kirra någon form av present till mamma och pappa, jag gick in på datorn och tänkte att det här får inte bli för avancerat så jag bestämde mig för att göra Värdecheckar -Lätt, kul, behövande och GRATIS!
Pappa fick:
- Massage
- Tvätta Bil
- En Hjälpande Hand Ute
- Time Out
- Frukost På Sängen
- Skjuts (kan iofs inte användas än)

Mamma fick:
- Pill i Håret
- Städa Hus
- Trädgårdsarbete
- Sällskap
- Frukost på sängen
- Skjuts

En ganska smart grej så där om ni känner er väldigt givmilda och panka. Visserligen var jag inte helt pank nu men pengarna växer ju inte direkt på mina träd här hemma om man säger så och jag behöver spara.
Till middag blev det yoghurt, flingor, pumpabröd och te. My favourite! Dessutom fick vi besök av mommo och moppa som kom och gratta. Päronen fick ett varsitt Lasse Åberg glas... till. Nu har de en del minsann, skoj det där. Jag måste börja önska mig mer av mina glas också, det var ett tag sen jag fick något. Jag behöver champagneglas för er som är intresserade.. hmm!
Anyway, det är väl ungerfär vad jag hunnit med idag, Olson kom förbi med en sak som Madde tydligen lovat mig, det är någon form av mobilhållare med döskallar på så jag inte ska tappa bort luren igen. TACK SÅ MYCKET! Den behövs verkligen och jag ska slita den med hälsan.
Sandra var förbi en snabbis också och visade sitt tjusiga hår, hon har klippt sig i en riktigt vågad frisyr den här gången och jag är väldigt impad av Lisas verk! Det gjorde du bra tjejen, som vanligt!

Imorgon ska jag förhoppningsvis träna ett tag och sen ska jag spendera lite tid med Lisa som ska klippa och fixa mitt hår. Ska man våga sig på en liten frisyr den här gången kanske. Jag är NÅGOT trött på same old same old, kom gärna med tips för jag är inte så fruktansvärt påhittig själv. Men jag litar på Lisa till 100 procent så jag är inte orolig.
På Lördag ska jag och Linn gylla som hon så sött kallar det. Vi får se om det bli utgång eller bara myspys hemma, helgen är fullbokad alltså. Ja och för er som inte läst de två tidigare inläggen så kommer småkusinerna också som vi ska vara barnvakt åt. Rebecca och Amanda, kan bli skoj eftersom det var ett tag sen man såg dom små busungarna.

Becca kusinLinnsan

Apropå tennis så slog ju jag och Chaplin vad om en sak och om jag förlorade skulle jag åka med honom en helg i bärgaren och det innebär att jag ska gå upp vid sex på morgonen vilket inte är så populärt. Jag kom dock aldrig på vad han skulle göra om han förlorade och jag kom precis på det. Chaplin om du förlorar vadet ska jag få filma dig i en "blinbling" keps medan du dansar. DEAL!?
En annan kul grej är att det verkar som saker börjar se ljusare och ljusare ut för Olson nu, hans pappa är uppe på benen och får antagligen åka hem till helgen och han ler väldigt mycket så det känns ialf bra.
Och lillesyster Malin har skaffat ny pojkvän igen, den människan byter pojkvän lika ofta som en annan byter trosor men den här verkar hon väldigt fäst vid, Anton heter han och han gav Malin en nalle och chokladhjärtan i födelsedagspresent så det verkar som en bra kille. Han är visserligen ett år äldre men vi kan väl hoppas att Malin är mogen för sin ålder hon har ju trots allt två större systrar som är mycket mogna... eller?!

image506

Jaja, nu ska jag krypa till kojs, det är ju en dag imorgon också!
Bonne nuit et bécot!

Kommentarer
Postat av: alexandra

hahaha jag gillar pill i håret presenten! de vill jag ha när jag fyller år!!

2007-04-28 @ 11:54:12
Postat av: Malun

varför e de en bild på anton i din blogg? :O :D:D:D:D (H)(H)

2007-04-28 @ 15:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0