I'm so sorry

Börjar dagens inlägg med att säga FÖRLÅT! Förlåt för alla sms, jag är väl kanske inte den bästa på att skriva sms på fyllan och är alldeles för ärlig men jag vill bara väl. Haha! ALKOLÅS PÅ MOBILEN NU!!

Jag åkte ialf med Linn och Martin till Täby igår efter lite qualitytime med Sandra.
Vi åkte hem till Martin och satte oss och kollade på Old School. Vid femtiden så käkade vi thaisoppa med räkor och efter det var det typ dags att börja dricka och det var precis var jag gjorde...
Vi tolv var vi på tegel och om jag ska vara ärlig så är allt den här kvällen ett enda stök. Jag minns inte ens hälften men mina vänner är som vanligt så snälla och berättar för mig vad jag gjort och jag blev ju påmind av alla sms som jag fått och skickat, ajaj!
Men som sagt så ber jag så hemskt mycket om ursäkt och jag kan trösta folk med att jag har kvar telefonen dock är luckan till batteriet ett minne blått. Shit happends when you party naked..

En dusch på det här.
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0