Kan ni förstå!

.. att jag har tråkigt och ska fördriva tiden med en liten lista!
  • Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
    - För att bli en smart shoppare gäller det att du lär dig fem viktiga grundregler ("Ebbas stil")
  • 2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
    - dataskärmen
  • 3. Vad var det senaste du såg på TV?
    - Cool Runnings
  • 4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
     - 19:03 (...den var 18:56)
  • 5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
    - fågelkvitter och Karatefylla med Byz
  • 6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
    - Jag var på promenad i Riddersvik med en vän
  • 7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
    - Jag checkade in massa bloggar och snodde den här av någon
  • 8. Vad har du på dig?
    - Svarta mjukisbrallor och min syster gula top
  • 9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
    - Man drömmer varje natt och jag tror det var nåt intressant för jag ville inte vakna
    10. När skrattade du senast?
    - Idag!
  • 11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
    - Blå tapeter, sjukt heta tavlor, playboy plansch och en bokhylla
  • 12. Har du sett något konstigt på sistone?
    - Såg mig i spegeln för några minuter sen, tihi!
  • 13. Vad tycker du om den här utmaningen?
    - Ascoolt tidsfördriv!
  • 14. Vilken var den senaste film du såg?
    - Cool Runnings
  • 15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
    - Kläder, resor, lägenhet, betjänter, hårkliare och massörer (manliga)
  • 16. Tycker du om att dansa?
    - Ja, men jag dansar sällan nykter.
  • 17. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
    - Tindra / Dexter
  • 20. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
    - LÄTT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0