Kort och gott!

Hey hey hallå! Idag är det Måndag igen och ännu en ny vecka har fått sin start. Igår var jag ute halva natten och körde bil igen med Chaplin och det gick bättre men inte helt bra men träning ger färdighet. 
Idag har jag varit en värdelös människa, jag vaknade inte fören klockan 12 på dagen, ajabaja!! Imorgon blir det andra bullar, jag ska upp med tuppen och gå på långpromenad sen tar jag cykeln till Vällingby och S.A.T.S för ett hårt träningspass. Det här fungerar inte längre, bort med alla extrakilo NU! Efter passet på gymmet ska jag nog vidare till Hässelby Strand för att sola solarium lite om det inte är superväder ute.
Imorgon fyller även min syster år så det blir väl lite qualitytime med familjen innan jag drar vidare på Aloe Vera-party hemma hos Sandra och efter det hoppas jag att jag hinner köra lite bil annars får jag väl ta det på Onsdag.


Malun

Apropå brumma med bilen så fick jag köra mammsen och pappsen till Kista idag och det gick väl så där efter en hel del farliga vinglingar och typ tre kärringstopp så kom vi fram och det införskaffades både det ena och det andra till både Malin och till egen ficka. Förhoppningsvis blir Malin mycket mycket nöjd med sina presenter och får en toppendag imorgon när hon är ett år närmre till att bli en riktig fjortis.

Och i övrigt så känns det skönt att Olson har löst det mesta nu med bråket och även andra bekymmer som har tyngt honom även om det är en hel del kvarstående problem. Men jag hoppas att Olle bolle vet att jag och många fler av hans kompisar finns här för honom när andra inte ställer upp. Jag hoppas också att pappsen din kryar på sig snart och är uppe på fossingarna igen för Andreas Olson du är nummer ett och betyder mest!

Resten av veckans och framförallt helgens planering står ännu tom men det dyker förhoppningsvis upp både det ena och det andra. Träningen ska jag ialf sätta igång med på allvar den här veckan och på Lördag kommer småkusinerna hit och familjen Anrblom ska då vara babysitters och på Fredag kommer en annan liten skit hem från Thailand... Vilken han självklart är överlycklig för... NOOOT! Haha, jaja att komma hem till det vackra vår-Sverige kan ju inte vara helt fel!?..


Snart hemgång, say bye bye Thailand!
-`O´-


Nej nu ska jag städa och fixa presenter!
Puss och gull - Kyss och knull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0