Kuken Ballen Gocarthallen!

Nu är jag ledsen, jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Gråtit har jag iaf gjort och jag vet inte hur fan jag ska kunna berätta det som nyss hände för min pappa. Jag tror jag kommer vänta så länge som möjligt, eller möjligtvis tills han råkar läsa det här. Hur som helst så blev min nya Motorola Razr precis påkörd, inte av en cykel, inte av en barnvagna nej inte ens av en personbil utan av en jävla BÄRGARE. Chaplins bärgare för att vara exakt och vet ni vad?! Den slutade fungera, kors i brallan!! Åh, jag vågar inte ens skriva dom orden som jag tänker i mitt huvud just nu för det är så grovt. Hur lyckas jag med allt? Det är inte meningen att jag ska ha en fin telefon...


Aja jag har iaf vart ute och åkt bärgare för er som inte förstod det och imorgon ska jag jobba, och guess what!? Jag ska cykla till jobbet!

Nu har jag ingen lust att skriva mer, ska gråta mig själv till sömns!
Bye bye!

Kommentarer
Postat av: lajzan

åååh, SOPPA!!!
hur fan fick du den påkörd? :o höll du inte i den eller? haha

2007-04-04 @ 08:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0