Man kan inte få allt -vissa får dock mer än andra!

Jag har då aldrig påstått att jag är speciellt snabbtänkt eller bright!

En kille kommer fram till mig & Lisa och säger "taxi?"
Vad säger Cissi då?... VAD SÄGER CISSI DÅ?
- Hade han tänkt att vi skulle bära runt honom på ryggen eller?! :S
Jag förstod inte att han erbjöd svarttaxi, nej utan jag tror ju såklart att han vill ha en taxi.. MEN HALLÅ!?

Jaja, ha det bäst babes!

Jag kanske ska varna er att i fortsättningen akta er för en überblond brud med en videokamera i handen. Det kan nämligen sluta med att ni hamnar på internet

- Linda sjunger Margareta -NEJ BRA!
- Chaplin skakar sina lurviga.
- Pappsen sjunger just dina guldbruna ögon

... men det här är min personliga favorit. Farbror Gunnar kommer nog avguda mig efter det här!



ENJOY!

Kommentarer
Postat av: alexandra

MIN PAPPA ÄR CHARMIG! han har lärt mig allt jag kan!!!

2007-04-11 @ 12:48:23
Postat av: cecilia

Jaa men visst är han.. :) ni är så söta allihopa ;)

2007-04-11 @ 13:26:01
URL: http://ceciiliaa.blogg,se
Postat av: Lajzan!

KVINNA HAR DU LAGT UPP MIG PÅ YOUTUBE!!!
HAHA !!

2007-04-12 @ 16:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0