Mora nästa!

Shuee!
Solen är framme igen så jag ska fatta mig kort.
Intensivkursen är bokad i Mora nu så körkortet ska för hoppningsvis vara mitt i Maj. Den 7:e bör det av och då ska jag köra varje dag i ett par veckors tid. Halkbanan har jag den 15:e och sen får jag en preliminär uppkörningstid. Så vi hoppas på det bästa helt enkelt!

Jag är ganska pigg idag trots sms:andet halva natten så det är ju kanon och nu väntar solen på mig.
Sayonara!


Update 16:58

Ja, jag fick ju gå in igen för så fort jag hade satt mig i solstolen så kom det en massa moln. Men efter att jag suttit inne ett tag så fick jag så dåligt samvete så jag gick på en promenad i Riddersvik.
Nu har jag vart hemma och kollat på film, Cool runnings tror jag den heter och Lisa ringde mig med glada nyheter. Min älsk har minsann tagit körkort nu, och jag är så stolt och glad för hennes skull! Jag bara längtar tills jag står där med pappret i handen, jag hoppas att det bli i Maj, då blir det cruising på hög nivå. Jag kommer nog inte lämna bilen på dagar efter det.

Nej nu ska jag gå igen!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: monkan

Fan va hett! Jag kommer förmodligen vara i mora 4-9 maj.. Kan guida dig i Mora City o ta en fika nån dag.. ;)

2007-04-16 @ 14:51:27
Postat av: cecilia

ja men det tycker jag absolut :)
Åh kanon! slipper jag oroa mig för att va alldeles ensam så där i början :D

2007-04-16 @ 16:33:14
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0