Övningskörning!

Vill börja med att säga tusen tack till Chaplin för hans enorma tålamod. Han stod ut med massor och behöll lugnet riktgtigt bra.
Jag har ju kört bättre om man säger så men det var ett tag sen jag var ute på vägarna så det var lite ringrostigt och bilen drog åt höger hela tiden, eller så var jag bara totalkass men så får jag inte säga. Chaplin kunde inte säga nog med ggr hur bra han tyckte att jag var trots mina fruktansvärt klantiga tabbar och präjningar på vägarna.

Jaja, jag fick ialf träffa min Lisa idag, visserligen bara en snabbis men det var skoj ändå. Kul att se att hon åker bil nu helt själv, jag är en fruktansvärt stolt vän till Lisilale!

Men nu ska jag sätta på en film, hoppa i säng och grubbla över mitt liv ett tag som inte alls är som jag vill.. BLÄ!
Kyss och God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0