Skärtorsdag!

Nu har jag lugnat ner mig lite så jag kanske ska gottgöra gårdagens inlägg med lite mer posetiva tankar.
Jag var iaf i stan med Linda i Tisdags, alltså syster. Jag kanske ska skriva Lajzan så ni förstår vem jag menar.
Hur som helst så va vi ju och kollade in Rimers nya butik och jag säger bara en sak, TINY! Den var verkligen minimal precis som dess utbud. Det var tur att det inte var så många kunder för de skulle inte fått plats. Jag tror det är bäst att shoppa på nätet där finns det betydligt mer att välja på än vad det fann i själva butiken.

Det var lite kruligt att hitta och en bit att gå men det gick ganska bra trots skovskav och en vilsen syster.
Lajzan hittade ett par trosor för 59 kr som hon ville ha. Den största anledningen till det köpet var "statusen" hon kände av att ha ett något från Bingos butik.

Efter Sexy By Sweden gick vi vidare ner för Drottninggatan och in på Wedins dör jag köpte en länge efterlängtad väska och Linda fick ett par leopard örhängen som hon dreglade över. Massa shopping gör en hungrig dock så vi kilade in på Sandys och tog oss en varsin Submarine, jag tog skagen och Lajzan tog som vanligt plane ost och skinka, -tråkig som hon är!

Apropå shopping så har det blivit en hel del av det den sista tiden och jag är ganska nöjd med några av mina senaste klipp!..

väska från åhlens, marin/vitsäck väska från wedins, vitsolglasögon från HM
Tygväska från Åhlens i Blå/Vit, Säck-väska från Wedins i Vit  och solglasögon från H&M som även ska införskaffas i leopardfärg. Sen har jag köpt ett svart skärp (H&M), svarta ballerinaskor med kilklack (Scorett), vit vårjacka (H&M), vitt hjärtformat halsband (H&M), ett smalt svart hårband med rosett (H&M) och säkert massor mer som jag glömt eller förträngt.

Nu ska jag sätta på mig strumpor och finslipa maken för snart kommer min sköna böna och hämtar mig.
Det är nämligen så att idag är det myspicnick på Djurgården som gäller med Lisa och Linn som ni säkerligen läst i inlägget innan och just nu så är Lisa ut och övningskör eftersom hon snart har uppkörning så det är ingen mindre än min Lisilale som kommer och hämtar mig här hemma och kör mig hela vägen till Stockholms vackrare sida.
Ha de bäst nu allihopa everybody!
Glad Påsk och ta vara på denna sköna skärtorsdag!

Update 18:59
Hej igen! Nu är jag hemkommen från stan och mina sköna bönor och har precis ätit en god middag bestående av lammkotletter, potatisgratäng och vitlök i massor. Som tur va så luktar jag alltid hallontårta i käften så andedräkten påverkades inte det minsta av det ( i fablernas värld). Nu sitter jag här i min ensamhet med Dannys fantastiska stämma i bakgrunden och väntar på att Sandra ska komma och göra mig sällskap. Vi ska väl antagligen ha en lugn hemmakväll om hon inte känner för att festa loss lite vilket jag inte tror med tanke på att hon håller på att bli kär, inte läge att dra ut då. Eller vad vet jag?
SandraKimKim är den som cirkulerar i hennes huvud just nu, han är det hetaste samtalsämnet när vi träffas och jag har även hört att de har heta samtal tillsamman hela nätterna. Överdrivet att snacka till klockan halv fem på mornarna.. nej då, jag är inte alls avis! Jag får dock skylla mig själv, jag är helt enkelt fortfarande inte redo och sen så är det ingen som är bra nog. Det är nästan lite synd om mig ( INTE! ). Jag är iaf sjukt glad för dessa turturduvors skull och blir Sandra blir sårad igen så får Kim en pungspark som heter duga, vill aldrig mer se min soulmate så sårad igen!

Nu ska jag återgå till mitt diggande av Danny och Tokyo, Ha det bäst nu.
Slick på kinden och bit i läppen!

Kommentarer
Postat av: ilona

Härligt att du är på bättre humör vart lite orolig inför tipsrundan, att du kanske skulle utpringa ett primärskrik i skogen & skrämma allt å alla Kram

2007-04-05 @ 18:01:53
Postat av: cecilia

jag skriker nog ändå ska du se men då blir det ett lyckotjut .. måste ju skrika in våren precis som Ronja Rövardotter.. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!

2007-04-05 @ 18:09:55
URL: http://ceciiliaa.blogg,se
Postat av: Ilona

Ok går med på det om du å sandra gör det i kör

2007-04-05 @ 18:32:52
Postat av: cecilia

vadå tycker du inte att jag är bra solo...
MEN FINE!, får väl fråga om hon vill hänga på men då tycker jag att alla kan va med sen om vi tar ton ;) ..

pussa

2007-04-05 @ 19:02:57
URL: http://ceciiliaa.blogg,se
Postat av: Ilona

ok du tar ton eller????????????

2007-04-05 @ 20:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0