Skojsigt!

Fick precis ett sms av Chaplin med ett ganska vulgärt skämt som jag så gärna delar med mig av eftersom jag inte har något annat skoj för mig och inte du heller obviously som sitter här och degar...

Två par är på en färja och bli eniga och bli eniga om partnerbyte till natten. Männen avtalar inbördes att de ska peka antalet gånger i smöret vid frukosten dagen efter hur många gånger de fick ha sex med den andres fru. Den förste mannen myser, han vet att han fru har mens.
Nästa morgon sticker han tilfreds tre gånger i smöret och ler, smilet försvinner dock då den andre tar sin kniv och sticker den tre gånger i syltburken och fyra gånger i nougaten...


Hahaha.. wopsie!
Ha de!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag fattar inte ? (a)

2007-04-28 @ 22:50:20
Postat av: cecilia

en tia på att det är syster som inte fatta :p

2007-04-29 @ 15:06:47
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0