Svart hål, svart... hår!

Jaha så har man varit ute och åkt stor bil igen då. Lite kortare tid idag dock, måste ju sova när man jobbar och ändå sitter jag här och skriver strunt.

Kvällens citat:
- Svart hål! ( ..tänker jag på när jag tänker på inget)
- Han är svart! -..hårig! (Chaplin/Jag om en kille)
- Ja, jag håller i den hårt! (MOBILEN!!)
- Den va STOR! (en lastbil som åkte förbi)
- Den har sovhytt också ...- Ja där kan man knulla! (No shit Chaplin!)

- MEN! vad gör alla på påsklovet, orka kura i busskurer ...-AAH!!! (en livrädd Chaplin)

Aja, lite internt kanske men kul har jag haft i bärgaren ikväll.
Samvetet är dock inte på topp nästa vecka blir det hårdträning!! Biking till jobbet om inte Sandra snor tillbaks cykeln och hårdträning på gymmet och noll fet mat samt godis! GO CISSI!!!

Jobba imorgon, -kort dag och sen hem och mysa i (förhoppningsvis) solen! Sandra och jag ska dock fixa födelsedagspresent till en stor kikka innan dess. Apropå Sandra så råkade jag dissa henne idag men hon gjorde något liknande mot mig när jag behövde henne i veckan så jag antar att det är jämnt baby ;)!

image454
Jag har förresten tappat bort min keps så om ni hittar den, BRING IT BACK!!







Nej nu är det sängen som kallar igen, ett nedrans tjat på den!
Massor av slängkyssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0