uppdaterade!?

Go Kväll!
Bara för att informera er lite om vad som hänt innan helgen så var det ju så att jag och Sandra promenerade till Vällingby där vi tog en paus och solade lite. Vi blev båda ganska brända så där lagom till festen, men wtf, skit som händer. Efter solningen träffade vi mamma Ilona och Monica uppe på torget och tog en varsin glass och småpratade lite för att sen gå vidare mot ÖB och införskaffa lite smått och gått så som läskeblask, chips och diverse snacks och trevligheter. Efter shoppingen så började vi vår långa vandring hem igen och den var inte nådig. Våra fötter fick ta en hel del stryk men vi lyckades trots allt hela vägen hem. På hemvägen bestämde vi att vi skulle köra en lite övernattning tillsammans som vi gjorde när vi var yngre. En sjukt mysig dag helt enkelt.


image399image400


Efter frukosten dagen efter så åkte vi in till stan och träffade Lajzan, jag bjöd syster på en fika i Kungsholmen tillsammans med Sandra och satt bara och njöt av solen.
Senare på kvällen var det ju fest och den har jag redan skrivit om.

Igår var det väldigt oklart vad vi skulle hitta på. Alla föräldrar kom hem stypfulla och det slutade med att de allihopa hamnade hemma hos oss. Det var kul att träffa gamla svärföräldrarna, det är ju alltid lika lustigt att träffa på farbror Gunnar. Han är väldigt energisk för sin ålder och älskar att retas och säger så dumma saker men nynna är han verkligen helt värdelös på och det fick vi erfara ännu en gång efter en halv omgång av så det kan låta.
Hur som helst, Sandra och jag käkade på Gula Krogen och efter det satte vi oss hemma hos mig och försökte tagga till lite och efter mycket om och men bestämde vi oss för att ta en taxi in till Söder för att gå ut på krogen på helt fel sida av stan. Taxin fick vi betald och det var väldigt uppskattat ( tack snälla!!! ).
På söder var det väldigt lugnt men jag och Sandra bestämde oss för att göra det bästa av situationen som vi alltid gör och vi lyckades bli lite peppade till slut men efter det så tog liksom ställena slut så vi åkte till Kungsholmen, till lägenheten som syster och Emil passar och sov där. Sängen som fanns där var någon form av luftmadrass och ryggen tog en hel del skada efter en natt i den men vi överlevde.
Ja det var väl egentligen allt i det stora hela, idag kom jag väl hem vid 12-tiden och har haft en helt okay och ganska mysig dag hemma. Nu är det dock dags att sova.

Good Night, Sleep Tight, Don't let the bed-bugs bite!
Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0