Varning, argbagge!

Lite ledsen, Lite besviken, Lite arg, MYCKET trött - Bad combination!

Det finns bara en av mig och det är jag. Det finna bara en som lyckas göra sig av med fem mobiler på mindre än fem månader och på dom mest brutala sätt dessutom. - Dränkt, bortglömd, bortgedd och totalmosad av en bärgare!!
Ännu en gång så tar vi ett R.I.P till min mobil, Motorola Razr V3i som var en sleek, sleem designed telefon med advanced technology. Jag hade inte många dagar tillsammans med min älskling men minnena är desto fler. Det var resor till och från stan, promenader på Djurgården, Lindvallens alla bus och givetvis festen i lokalen då han mest låg i köket och laddade helt obevakad, t.o.m i en situation som den blev jag inte av med min baby. Nu är det bara mos kvar och jag får åter igen nöja mig med jordens sämsta nokia telefon som har universums SÄMSTA batteri och fulaste design. Den har inte ens riktiga signaler eller färgskärm, men hey, den går att ringa till och förhoppningsvis från... Ååh jag saknar min Razr soo bad!..


image371

Jaja, torka tårarna och tänk på annat. Idag cyklade hurtbullen själv till Alvik och jobbade med alla små påskkärringar i fyra timmar för att sedan cykla den långa resan hem igen. Det var kämpigt men det gick bra fast något säger mig att jag inte kommer ha några problem med att somna inatt.
Jag har funderat massor på vad som ska hända härnäst och det lutar åt en hel del arbetssökning för pappa spolade precis ner alla mina planer i toaletten, i vanlig ordning! Tack pappsen, kärlek(?).
Jaja, den andra syrran är ju väldigt omtyckt iaf och jag får väl nöja mig med kärleken och omtanken från mina sköna brudar ist. Jag får hoppas på mer support och tips från dom för här hemma så går dom bara och väntar på att jag ska få jobb och flytta hemifrån så dom kan göra om mitt rum till något form av kontor eller liknande.
Men men, nog om självömkan för idag! Till kritan, jag vill bli reseledare men det kommer antagligen inte hända så skitjobb på ICA eller Coop är väl det som ligger och väntar. JIPPIE!!
Idag är ingen bra dag helt enkelt, känner mig en aning omotiverad och sjukt deppig över att alla mina roliga idéer och planer liksom mosats som en skalbagge under en sko, hux flux borta och nerspolade i toaletten. Jag skulle vara lite realistisk var det sagt, som att sitta och pipa in varor bakom en kassaapparat eller om jag har tur så kanske jag får jobba lite i butiken och packa upp varor. Det låter som en framtid för mig som inte vill något hellre än att åka ifrån den här skithålan som vi kallar hem. Bara dåliga minnen och dåligt väder och en hel del kassa människor också. FUCK IT!

Imorgon ska jag iaf träffa Lisa och Linnsan i stan på en picnick! Det kommer förhoppningsvis göra mig på bättre humör och på kvällen ska jag spendera lite tid med Sandra som ska komma över på en liten sleepover like back in the days - innan pojkar, kärleksbekymmer och framtidsångest. Det blir bra Sören!

Nej nu ska jag ta mina deprimerande tankar och mitt härliga humör och sova bort dom.
Har ni något uppmuntrade att säga så go ahead, annars kan ni dra!!
Ciao ciao era glosögda fuckfaces!

Kommentarer
Postat av: Monica

Skit i pappsen! Klart du ska åka utomlands o härja.. Finns alltid massa stipendier och typ CSN som fixar cash!

2007-04-05 @ 12:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0