Ge blod, Ge liv

Hejsan hoppsan i lingonskogen! Jag tänkte bara berätta för alla intresserade att jag ska börja ge blod. Sandra tog med mig och jag nappa på't direkt! Vi tog blodprov idag så om det godkänns så ska vi dit igen den 12:e och tappa upp påsar med blod. KUL! Jag kom också på idag att jag nog kanske är lite rädd för nålar ändå, FUCK!

Jaja, there is no going back! I'm gonna do this!
Kisses and hugs!

Update 19:11

Jaha, nu är man mätt och belåten. Snart blir det att fixa iordning sig lite innan vi åker vidare till Linda och sen till Rasta igen.

Maten var supergod, tackar återigen pappsen för en utsökt köttbit!
Har lekt taxi också, först fick jag hämta pappa nere i åkis och då blev Per-Tomas ledsen så körde ner igen sen för att hämta honom och fick ett stycke Gunnar på köpet. Det första jag får höra när han kliver in i bilen är "Cissi, jag har bajsat på mig!". -Jahaa?? En fin fläck har han iaf i arslet och enligt pappsen har stackars Gunnar satt sig på en liten champignon men Per-Tomas tror att lilla Gunnsan gör reklam för Lambi!...

image852

Anyway, det blev lite blandade känslor av dansarna, de försvann ju efter en dag så det kan inte ha varit så farligt!
Ha en supertrevlig kväll nu allihopa!
You know you love me ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0