Hångelsugen

Igår blev det Rasta för hela slanten.


Jag, Kim och Sandra åkte ut mot öarna men vi fick släppa av Kimsan hemma för han var inte på topp. Vi åkte sen vidare hem till Linda och där var Lisa redan och vi krökade lite granna. Lisa körde oss till Rastaholm och där var Olson och co redan. Full som en kastrull var han också, jag vet inte hur många gånger han skulle "prova om den passade"...


Det kom iaf mer och mer folk och jag tappade suget totalt och min mage ville inte alls vara med och leka så det blev besök i skogen sen så ringde både den ena och den andra fyllisen hemma från Hässelby. En hade som vanligt svårt att sova så jag skrämde honom lite. Lisa och Emilia kom och skulle skjutsa hem oss men dom hittade inte mig riktigt för jag var ju som sagt i skogen sen blev jag lite irriterad men det gick över ganska snabbt. Vi åkte hem till Lisa för där skulle jag sova över.
Precis när vi lagt oss i sängen så ringer Alex och fryser och har ingen aning om hur han ska ta sig hem så vi fick sätta oss i bilen igen och hämta honom & Axlo. Vi körde hem dom till Axlo och sen hem igen för ett nytt försök!

Imorse vaknade jag igen hemma hos Lisa, vi tog en rejäl sovmorgon. Efter frukost och ett avsnitt av Gilmore girls så åkte jag hem för att leka med Madde. Jag duschade och skjutsade runt pappsen lite sen åkte jag och hämtade Maddox och vi åkte vidare mot Barkarby för att kolla på Blackrace. Trucklas skulle köra...
Efter bara fem minuter där kom även familjen Öberg så jag pratade lite med Sandra och sen åkte vi hem tillsammans. Det blir middag hemma hos dom för mig ikväll sen får  vi se vad kvällen tar mig.
Jag är sjukt sugen på att hångla så får väl kanske fråga Sandra om hon ställer upp ;) .



Pisk och hångel!

Kommentarer
Postat av: Maddox

Fan jag är ju jämt kåt, kom hir så får du hångla!

2007-08-18 @ 19:20:17
Postat av: cecilia

vi harfan samma problem baby, förutom det där med att ha sex på bisarra ställen.. fast jag måste säga att i en lastbil var ju helt ok ;)

2007-08-18 @ 20:19:19
URL: http://ceciiliaa.blogg,se
Postat av: Maddox

Haha konstiga ställen äger! Ska träna upp dig till en riktig sexninja haha :)

2007-08-19 @ 13:37:38
Postat av: cecilia

Jag är så jävla på ;)

2007-08-19 @ 15:24:31
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: olson

jag blir så jävla trött på er

2007-08-19 @ 15:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0