Hoppet

.. är verkligen det sista som lämnar kroppen!

Idag är ingen bra dag. Allt har varit pest och pina förutom att jag har en ny frisyr och jag fick träffa Lisa vilket alltid är mys.
Annars har det liksom inte gått att tänka posetivt som jag brukar göra så bra annars, jag vet inte varför. Jag är väl inne i någon form av svacka men imorgon kommer jag antagligen känna annorlunda. Vem vet, det kan ju kanske bero på det kalla och äckliga vädret som stryker över landet just nu också, tänk om det vore så simpelt, det vore ju egentligen det skönaste!
Jag kanske behöver släppa allt och verkligen känna efter hur jag känner egentligen och vad jag verkligen vill, inte för att jag kommer någonsin få det  jag verkligen vill men bara för att få släppa det ur mig och försöka inse vad det är jag måste göra och gå vidare helt enkelt. Allt brukar kännas så mycket lättare efter man bara låtit allt svämma över men dessvärre kommer det oftast tillbaka senare men vi får se vad som sker.

L o v e   i s   P a i  n   ♥   P a  i n    i s   L o v e

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på en bra film, har ju som sagt en del att välja på!
Hoppas ni får en bättre sömn än mig inatt!

Nighty night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0