I brist på vettigare saker att göra

EMO TEST

image799

[ x ] Jag gillar tajta jeans
[ / ] Musik är mitt liv
[ / ] Skriver dikter/sångtexter
[ / ] Mitt hår täcker en del av mitt ansikte
[ / ] Jag använder band t-shirts
[ / ] Jag vet vem Jeffree Star är
[ / ] Jag använder Converse
[ / ] Jag använder Vans
[ x ] Jag använder kajal
[ / ] Jag har/vill ha min läpp piercad
[ / ] Jag har lyssnat/lyssnar på Saves The Day, Chiodos, Thursday

Totalt = 2


[ / ] Mitt kärleks liv suger
[ / ] Är medlem i ett band (har varit)
[ / ] Mitt användarnamn har ett "X" i sig
[ / ] Jag förstår att My Chemical Romance är emo.
[ / ] Och Green day
[ / ] Jag vet vad "mosh" betyder
[ / ] Jag dissar MTV rätt ofta
[ / ] Jag tar mycket bilder på mig själv.
[ / ] Speciellt sånna där håret täcker en del av ansiktet

Totalt = 0


[ / ] Jag är död utan min mp3/mp4/Ipod
[ / ] Jag vet att Emo inte bara är en Stereotyp
[ / ] Jag använder/har använt tjocka glasögon med breda bågar
[ / ] Jag har/har haft Mohawk
[ / ] Jag använder svart nagellack
[ / ] Jag hatar min mamma
[ / ] Jag hatar min pappa
[ / ] Jag hatar stället där jag bor
[ / ] Svart är en bra färg
[ x ] Jag har skurit mig i armarna

Totalt = 1


[ / ] Lyssnar just nu på musik
[ / ] Jag vet vad HxC och SxE betyder
[ / ] Myspace = Kärlek och besatthet
[ / ] Jag använder nitbälten
[ / ] Jag har haft en kroppsdel signerad av ett band
[ / ] Jag har gråtit medan jag lyssnat på Dashboard Confessional.
[ / ] Jag har/vill ha/har haft mitt hår svart
[ / ] Min garderob består mest av svarta kläder
[ / ] Jag gråter mycket
[ / ] Jag skriver på mina armar
[ / ] Jag har blivit kallad emo..
[ / ] ..Och hatar det

Totalt = 0

(Multiplicera slutsumman med 3)

=9% Emo!


Kommentarer
Postat av: Maddox

Ohh, EMO-Cissi :P

2007-08-17 @ 13:00:29
Postat av: cissi

LUGNA SIG!! :p

2007-08-17 @ 18:46:10
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0