Kan inte säga nej

Ännu en dag har trallat förbi och som valigt har jag bara "glidit"...
Jag gick upp vid nio-tiden imorse för att jag skulle slippa stressa, efter att ha packat och kört in hörlurarna i öronen så var det bara att hoppa upp på cykeln och trampa iväg mot Vällingby för lite pilates.

Efter pilatespasset cyklade jag hem och åt och gjorde som vanligt lite nytta hemma och däckade helt utmattad i sängen efter det. Mammsen kom hem och jag vaknade till.. eller något, för att följa med till åkis och jag egentligen har det inte hänt något skoj alls idag. Buff buff!

Fick iaf ett sms av Linda G som ville att tjejorna skulle gå på middag på Söndag för snart åker hon ifrån oss och även ett till inte lika glatt sms...


- Jag kan inte hjälpa det och det finns egentligen inga ursäkter, jag har bara sjukt svårt att säga ordet N E J! Några av mina största misstag har gjorts för att jag inte kan säga det ordet, hade jag sagt nej vid ett speciellt tillfälle hade kanske mitt liv sett helt annorlunda ut nu.
Jag förstör inte bara för mig själv utan för alla runt omkring mig. Att såra nära och kära för en så simpel sak är så sjukt frustrerande och onödigt. Jag vet iaf att det är dags att skärpa sig, det är bara att ta sig i kragen som jag gjort med så mycket annat. Jag SKA lära mig säga nej! PUNKT SLUT!



Tack snälla Sandra för att du finns, du är den bästa vännen, systern & själsfränden en människa kan önska! I vått och torrt -då, nu och förevigt! (Förlåt mig! --<-@ )

Peace out!


Kommentarer
Postat av: Anonym

I vått och torrt!

2007-08-21 @ 21:14:15
Postat av: cecilia

<3

2007-08-21 @ 21:48:15
URL: http://ceciiliaa.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0