Kräftskiva @ Blidö

Shue!
Igår blev det en hyffsat skön hemmakväll tillsammans med Linnsan, Emilia, Jocke, Linda G, Lisa, Jonas och Pamela. Trevligt att träffan henne igen btw, det känns som år och dagar sen.
Grillning, öl och vin. Massa mys och skön musik. Precis lagom och alla drog hyffsat tidigt!




Idag drog jag till landet och här ska vi ha en liten kräftskiva ikväll! Alla utom jag och Linda har gått ner till vattnet för att bada nu så jag sitter mest och väntar.
Linda har fått för sig att det står 3-1 till henne i vår lilla lek men jag tycker snarare att jag leder ganska stort. Sist la jag nämligen upp massa sköna bilder på henne och hon har endast lagt upp två nya på mig. Två som jag förövrigt inte ens skäms över och bilderna där jag inte mår så bra på har jag ju faktiskt lagt upp på min egna blogg så jag vet inte om jag tycker dom gills heller men jag tänkte iaf kontra lite med dom här sköna bilderna!



Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0