Lätt att bli dålig av kräftor?

Hejsan hoppsan!
Idag mår jag prima ballerina och det känns sjukt skönt för det gör verkligen inte min pappa. Han mår verkligen uselt, har aldrig sett honom så bakis. ALDRIG MER KRÄFTOR sa han när jag träffade honom imorse. Av någon anledning tror inte jag att det var kräftorna det var fel på för jag mår ju som sagt bra.
Det kan ha något att göra med all Calvados, öl och nubbar som han drog i sig, men vad vet jag!?

Det var iaf tokmysigt igår, efter att ha skjutsat lillesyster hem till en kompis på något form av grillparty så började familjen (inkl. Per-Tomas & Magnus) och Janne & Marie att käka krällor och snapsa. Det började kanoners och alla var glada och nöjda.
Efter kräftorna kom även Olson och Kenny för att joina kalaset och det blev en hel del alkohol för pojkarna och även för tanterna men lilla jag höll mig i skinnet den här gången. Jag vet nämligen hur fel det kan bli.



Senare så åkte iaf alla hemåt och jag bäddade madrasser i rummet där jag och Olson fick sova medan Kenny tog sängen, sen somnade vi alla tre till Fjorton suger.

LinnsanSnart ska jag fixa iordning mig lite och bege mig till Vällingby för att införskaffa lite present till en födelsedags flicka som jag ska träffa senare idag. Det bli ju grillning ikväll hemms hos fröken Gissela tillsammans med Linnsan. Ska bli så sjukt skönt att äntligen få träffa henne igen, det känns som evigheter sen.
Imorgon ska jag nog till Grönan och krossa gamlingarna i femkamp tillsammans med Magnus och efter det ska jag träffa min underbart sköna höna Sandrew och mysa med henne i stan. Yeeees! Äntligen igen!!



Jahapp, time to hit the shower!
Adios!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Blir ingen grönan för min del to bad.. Blir bara stan.
puss

2007-08-03 @ 16:54:05
Postat av: cecilia

okay dokay , kul de mä :) ska träffa sandra på stan efter grönan...
puss och kram kanske ses på stan

2007-08-03 @ 17:45:38
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0