Lugg

Vet ni vad?! Igår så bestämde jag mig för att jag ska skaffa lugg.. Hellugg! Sjukt snyggt tror jag det kommer bli, den ska vara ganska lång. Jag blev så uppspelt över detta och nu vill jag inget hellre än att fixa mitt hår nu nu NU!!


image870

Anyway, idag så blir det väl ett danspass om jag vågar och orkar. Jag var ju trots allt på aerobics igår och det känns lite som kaka på kaka. Men å andra sidan så är det nog väldigt kul också...
Vi får se helt enkelt.

See you later aligator!

Uppdatering 21:20


Jag trampade iväg till mammsens jobb på för-, eftermiddagen och hade det jättemysigt. Vi satte oss vid vattnet på hennes rast sen var vi ute med alla söta små barn hela dagen.
Vi tog en promenad hemåt när hon slutade klockan fyra och tanken var att jag skulle på pilates på kvällen men värmen hade tagit kål på mig så jag har vart död här hemma hela kvällen. Det blir att gå upp lite tidigare imorgon och gå på muskel ist. Jobbigt men skönt!

Jag har äntligen fått tag på Olson också som vägrat svara på telefonen så får se vad som händer ikväll efter att han hämtat massa grejor i Täby.
Har sagt till Lisa nu vad som gäller med mitt hår så det ska förhoppningsvis fixas nästa vecka, jag längtar så det värker!
Annars, nothing new!

Fred ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0