Nattbadarna!

Nyss kom jag hem från en jobbintervju och det gick bra (peppar peppar ta i trä). Jag får reda på om jag fick jobbet på Fredag och isf börjar jag jobba redan på Måndag.

Igår for jag iväg långt ut på landet igen, den här gången var det ut mot Färentuna som ligger förbi Skå en bra bit. Björkvik eller något hette det. Göran hade tydligen något hus där och Zandy skulle fiska med Olson så jag och Madde följde med och var sällskap. Det gick nej bra att fiska dock eftersom det inte fanns en enda mask, det sket sig ganska rejält med andra ord.
Det var iaf sjukt mysigt, precis vid vattnet och Desti älskade det också. Det måste btw vara den finaste, snällaste och läskigaste amstaffen jag sett. Trodde inte dom kunde vara snälla men tji fick jag.
Zandy, Olson och Göran tog nattbad också, av någon anledning slängde Zandy av sig trosorna och kastar de i Olson ansikte. Tyvärr duckade Olle Bolle så de där trosorna är väck.
Vid midnatt kastade jag in handduken och gick och la mig, sen kom Madde och la sig under samma täcke så vi låg sked tillsammans hela natten. Efter ett tag kom Olson, Göran och Zandy inrullandes efter ännu ett nattbad och det blev inte mycket sova fören vid halv fyra på morgonen.
Jag fick också reda på att Olson hade en riktigt kinky dröm om mig och Göran häromnatten, den var verkligen så nasty så jag kan inte skriva upp den här, men en sak är säker; OLSON DU ÄR GANSKA SÅ ÄCKLIG!

Idag var jag upp nio och väckte Zandy och Rainbow Dash, vi brummade hemåt eftersom jag skulle på intervjun och ja nu sitter jag här.
Jag funderar på att gå ut och lägga mig i solen eller något, här blir ju som vanligt inga barn gjorde. Det tråkiga är att det är så sjukt varmt ute och vi har ju inte direkt en pool att svalka oss i här hemma. Sucky sucky!

Ikväll klockan halv sju ska jag på Pilates iaf, sen får vi se vad som händer fötter fingrar och tår.

Tack alla för lyckoönskningarna, hoppas alla tumhållningar fungerade ;).
PUSSAR

Uppdatering 22:12

Ojsan hoppsan, det blev en väldigt hastig och lustig kväll faktiskt.

Jag somnade ett tag på dagen efter intevjun och när jag vaknade så mindes jag att jag lovat Lisa att komma över så det var bara att rusa ut i bilen och brumma hem till henne. Jag fick choklad och Lisa fixade melon åt oss sen gick vi ut och satte oss för att snacka lite skit. Catch up helt enkelt! Vi pratade mest om killar, mest om mina prblem faktiskt, vilket kanske inte alls var nödvändigt. Sen pratade vi lite om Sälen också, det ska bli sjukt kul. Helgen vecka 50 bär det av igen, samma gäng som sist har vi väldigt tur kanske vi får med oss ett till gäng.

Anyway, efter lite prat så var det dags att bege sig hemåt igen. Där var jag inte lång stund innan det var dags att åka igen men det hanns ändå med att boka bio och biljett, lite oväntat men what a fuck!
Jag cyklade sen iväg, först förbi bion för att hämta biljtterna och sen vidare gärnet till gymmet för pilates-passet och efter det trampa hem igen för att sedan springa upp och duscha och fixa iordning mig innan det var dags att åka tillbaka till bion igen.
När jag kom dit satt min stackars biokamrat och väntade på mig men vi var snabbt inne och jag måste säga trots att jag hörde innan att den skulle vara dålig så tyckte minsann jag att det var riktigt bra. Vi såg på Evan Almighty och jag fick mig ett par härliga skratt. -"Do the dance"...

Efter bion så var det tydligen bråttom hem till någon fotbollsmatch så det var bara att ta sig hemåt igen och ja, nu sitter jag här. Imorgon kanske jag beger mig till Lisa och spenderar lite tid med henne och Linnsan, vi får se vad som händer. Jag ska antagligen träffa Mosan i Vällingby på en fika iaf, myyys!

God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0