No life!

Min älsklingssysselsättning, eftersom jag inte har nåt liv. -En lista.

Vem är den senaste personen som:
Sov i din säng: Fanny
Du pratade med: Pappa
Du gick på bio med: Magnus
Du gick på stan med: Lisa
Du Skällde på: Fanny
Du träffade: Mamis kom in nyss
Fick sms av: Sandrew <3
Du pratade i telefon med: Papis

Vilken är den senaste:
Låt du hörde: Gwen Stefani & Pharrell - Yummy
Film du såg: Fantastic 4 - Rise of the silver surfer
Mat du åt: Start med mjölk & ostmacka
Kramen du fick: Av Lisa
Pussen du fick: Av Lisa
Känslan: Depression (över nu dock)
Resa: Tallinn (?)
Glädjen: Minns inte
Dröm: Den sista jag minns vill jag nog inte ta upp igen...
Gången du åt 7-eleven korv: Never have, yuck! Men god pasta
Gången du var utomhus: Alldeles nyss
Gången hela din familj åt middag tillsammans: I Lördags tror jag
Saken du köpte: En parfym

Vilken svordom använder du mest? -"Järnspikar!"
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Lisa väckte mig 10
Var köper du dina matvaror ifrån? Ica
Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna? Väninna obviously!
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En lång resa till andra sidan jordklotet!
Har någon någonsin kallat dig lat? Ja det kan man väl kanske säga...
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej de lyckas jag med ändå
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? Egen bränd med favoriter
Vilket är världens bästa band just nu? Det finns många
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? Ja, men det är en hemlis
Vad åt du till middag senast? Korv & mos
Använder du huvtröjor? Japp, sjukt skönt
Kan du vissla? Yes
Vem var den senaste som ringde dig? Papis, känns som jag svarat på den förr...
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Ja, de vet jag!
Vilket riktnummer befinner du dig i? Sju ?
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? Ganska litet är Åkermyntan om man jämför
Hur många syskon har du? Två och ett halvt
Är du blyg inför det motsatta könet? Nope, me like
Vilken film kan du alla replikerna till?  Dirty dancing
Äger du några popbandst-shirts? Nepp!
Läser du för skojs skull? Jadå -Elle, Cosmo, Revyn etc etc...
Diskar du din egen disk? Man har maskiner för sånt numera, tack & lov!
Gråter du ofta? Bara när jag är lite åderförkalkad
När grät du sist? Lördags... som sagt!
Har du en stationär dator eller en laptop? Stationär
Försöker du alltid lära dig nya saker? Försöker, nää lär mig ändå!
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Nej, det sprollar
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Idrott
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Glad
Gillar du din boendesituation? NEJ VERKLIGEN INTE!
Vilken är din mammas hemstad? Upplands Väsby
Din pappas hemstad? Stockholm city
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Fyra
Vilken är din favoritfrukt? Banan (!)
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? Mjo, lite.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 21 år GAMMAL
Vad var det senaste du åt? Chokladmilkshake
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Motsatt
Gillar du senap? Tillsammans med ketchup och korv
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Tänk på barnen i Afrika
Tycker du om att krama folk? Älskar det
Äger du en digitalkamera? Nej men familjen gör.
Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det? Nej det vore fel för jag gört själv
Tycker du att du är attraktiv? Hmm, nja!
Om du var född av motsatt kön, vad hade du velat heta? Dexter kanske, haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

"Gråter du ofta? Bara när jag är lite åderförkalkad"
åderförkalkning får man när man har rökt för mycket eller vare druckit för mycket alkohol?
iaf så röker du itne vad jag vet.. :/

2007-08-29 @ 18:09:30
Postat av: cecilia

nej de är alkoholen ;) haha!
får ta de med en nypa salt kanske

2007-08-29 @ 21:35:04
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0