Ny vecka, nya bravader

Jahapp, now what!?

Igår kom Lisa och kollade på tv med mig, vi kollade på rika människors skilsmässor och sen på Girls of the playboymansion. Det blev lite för mycket korkat för Lisa så hon begav sig hemåt och inte långt därefter drog jag mig tillbaka också. Tillsammans med systeryster på en madrass och filmen In to the blue så somnade jag ganska fort.
Imorse började alarmet tjuta tidigt men jag kom inte upp fören en timme därefter och begav mig sen till Bromma, det var inte det lättaste att hitta men jag lyckades till slut och blev väl ca fem minuter försenad men det gjorde inte så mycket för damen jag skulle prata med hämtade mig inte fören en tio minuter efter att jag kommit.

Allt gick iaf som smort, jag är inskriven och klar och dessutom fyllde pappa på bensin i min bil igår så det känns ganska så nice.
Ikväll klockan fem är det ett SatsCore pass. Vi får se hur det går, förhoppningsvis överlever jag även denna gång!

Ciao!

Update 18:32


Nytränad och så där härligt svettig är vad jag är precis nu! Magen har jag också mättat så nu ser jag fram emot en lång kall dusch... Hann sola efter träningen också så precis när jag slumrade till så fick jag sms av Madde, det hände ungeför tre gånger och den sista gången var det solariet som slocknade. Jag säger då det, dagens I-lands problem.

Jag har iaf fått en hel del napp idag -en intervju, en som hänvisade mig att komma in och hälsa på och ett sms från vikariepolen. Ja, och det bara idag. Tyvärr kunde jag inte svara på sms:et i tid för jag va på pass då, attans! Får hoppas på fler chanser.
Det var mycket folk ute och for idag, såg pappsen på vägen till gymmet och på gymmet var det två ansikten till, ett stycke Magnus och Trucklas.. Magnus var helt slutkörd efter 40 minuter, lite för mycket öl den här sommaren kanske...
Rainbow ville dricka öl idag, vi får se hur det blir med det... Jag tränar arslet av mig just nu så det känns förjävligt att förstöra det med en massa öl! Hmm, dilemman!

Heippa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0