Pimp my ride

Igår så slapp jag iaf vara ensam på natten, skönt! Träffade lite folk, kollade på film och somnade.
Tidigt imorse kom pappsen och hämtade mig så åkte vi hem, jag fick köra El Camino från Statoil 24, woooow! Hemma åt vi en sjukt god frukost sen tog jag en välbehövd dusch innan det var dags att joina pappa för att köpa nå karosserier eller va faan det hette.

Först hamnade vi på JULA där vi fick hem allt annat än det vi skulle så det blev till att brumma vidare till Kista Centrum och Clas Ohlson där han hittade vad han behövde sen åkte vi väl typ hem!
Jag köpte iaf världens tuffaste bilklädsel så nu är min bil helt pimpad, I LOVE IT!
Alla kommer vara så avundsjuka på min pimpade Volvo 740 fast ingen kommer ju såklart erkänna det. Synd bara att jag inte har nån bensin i den för då skulle jag ju självklart åkt ut och cruisa ;). HAHA!



Det bästa är nog att klädseln matchar min söta bunny som hänger i fönsret! Med risk att låta som en riktig fjortis så måste jag ändå bara säga Raaawr!


Tack snälla rara söta mammsen för hjälpen... Det var kämpigt men tillsammans klarade vi det! Vilket teamwork!


Senare idag ska jag nog leka med Lisa och imorgon ska jag upp för att ta mig till vikariepolen i Brommaplan!
Arrivederci!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0