Sandras sköna frilla

Tjingeling!

Idag bar det av till Skärvik där Lisa skulle klippa Sandras hår och fixa mina snygga gula slingor.
Hennes hår blev något så häftigt och hon passar i det så underbart bra. Du är en Gud Lisa! Mina slingor är som bortblåsta också så nu trivs jag riktigt bra i bangs.
Kräftskivan är i verkasamhet redan och jag är så stolt över mig själv som är ute i god tid med att bjuda folk för en gångs skull, GO ME!!



Jag har fått in datorn i rummet nu också vilket känns underbart hur nördigt det än låter så är det ändå faktiskt så att det är pyton att dela data med mammsen och pappsen. Dom kan ju se varenda bild jag lägger in på datorn och de är tyvärr inte alltid så föräldravänliga om man säger så...

Pilates passet missade jag ju givetvis eftersom jag blev så sen hos Lisa men jag ska gå på muskel imorgon och jag får väl jobba på nästa vecka om det inte dyker upp massa jobb (!).
Faktiskt så dyker det iofs upp en hel del på dagis men det kommer alltid upp nå skit emellan så kan inte ta dom. ATTANS!!

Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0