Tränatränaträna!

Jag var och tränade aerobics efter maten och fy vad jobbigt men kul det var!

Efter att jag kommit hem så tänkte pappsen och mammsen sätta på en film men jag bad dom vänta till jag duschat och det var dom snälla och gjorde.
Vi såg den nya Beck och min stackars pappa mådde jättedåligt, det gjorde iofs mamma och jag också men jag tror pappa tog det lite extra hårt.
För er som vill se filmen utan nån som helst aning om vad den handlar om ska sluta läsa nu men för att ni ska förstå varför så tänkte jag förklara lite nu. Det var nämligen så att det handlade om våldtäckter på unga flickor på kvällstid när dom gick från tunnelbanan, och i det här fallet var det ett specifikt fall då tjejen ringde hem och bad hennes föräldrar möta henne i parken. Dom gick självklart ut för att göra sällskap med sin dotter men möts istället av hennes "fruktansvärda" skrik och bara sekundrar efter hittar dom henne död och våldtagen.
Inte nog med att de förlorade sina enda dotter som även blev sexuellt utnyttjad precis innan, de är bara ögonblick ifrån att rädda henne och det är dom själva som får upptäcka det hemska dådet!
Det är bara en film visserligen men jag förstår pappa eftersom han själv har tre döttrar som springer runt sent på kvällarna...
Äcklig men oerhört bra film, och ja, slutet är ju som vanligt som man minst anar och detta måste jag säga väldigt berörande och brutalt.
Jag ska inte avslöja mer men se filmen säger jag bara!!

Nu har jag iaf precis bokat pilates till imorgon och är lite sugen på ett spinningpass på förmiddagen men vi får se om jag kommer upp. 

Vi har även bestämt oss för kräftskivan i lokalen och ja, det blir väl dom vanliga give or take, denna gång blir det dock en liten avgift då dom renoverat så det kostar att hyra lokalen nu, dock ingen högre summa. Jag hör av mig helt enkelt om det... Men som sagt, do not make any plans for Friday the seventh of September!

Sov gott & dröm sött, det är movie- & sleeptime för lilla mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0