Uppdatering 23:20

Ja kvällen blev ju inte direkt som jag hade tänkt mig men fy va skönt ändå.

Jag skjutsade mammsen och pappsen till båten och lyckades t.o.m hitta vägen hem utan några större problem.
Jag käkade en sallad och chillade ett tag.
Linda och Mosan undrade om jag skulle komma över och hänga lite med dom men det rann ut i sanden, orkade inte riktigt ta mig dit så det blev till att skjutsa syster och hennes kompis till Vällingby ist. Hon skulle nämligen på bio och efter det så hamnade jag hemma hos en vän som bor lite närmre i Hässelby för lite filmkik innan Linda skickade sms igen och vill bli hämtad. Den här gången hade hennes kompis förvandlats till en tjej och tre killar så nu sitter dom och spelar lite kort och tar det lugnt i köket med lite musik.
Ja de är ju kul att hon har det bra iaf, jag ska väl gå och lägga mig och sätta på en bra film eller något för här blir definitivt inga barn gjorda... heller!!!!

Jag chockade kroppen lite idag också, ingen alkohol! -Go Cissi!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0