Vit helg

Tjenixen! Nu är det Fredag igen.

Idag står det inget bestämt på schemat, kanske ska leka med Rainbow Dash. Hon vill dricka sprit så vi får se vad som händer. Jag hade tänkt mig en vit helg faktiskt...
Imorgon bitti ska jag iaf upp med pappsen och ta upp båten på Blidö och på kvällen ska jag ha filmkväll med Sandrew. Då blir det Oceans 13!

Men nu snart bär det av mot gymmet, det är dags för ett muskelpass!
Ha de!

Update 19:04

Kom precis hem från Åkermyntan och nu är jag minsann proppmätt och mår ganska dåligt faktiskt! Jag ska nog gräva ner mig i mitt rum ikväll, känner mig verkligen nere. Blää!
Skit skit skit!! Vill både vara med nära och kära och ensam, är jag ensam kommer jag sitta i mina egna tankar och må ännu sämre. Är jag med vänner kan jag åtminstone tänka på annat men det finns inga som är lediga så får nog bli en sängliggarkväll framför en bra film.

Fan att man ska va så sällskapssjuk!

För övrigt blir det inget ta upp båten imorgon och Valkyria har åkt iväg på rally tillsammans med Olson så ingen av dom har jag heller. Ibland skiter sig verkligen ALLT!

Bye!

Uppdatering 22:11

Jag mår fortfarande dåligt, möjligtvis sämre! Något säger mig att det kommer vara lite rollercoster på mina känslor nu ett tag men jag är ganska bra på att tänka posetivt vilket är jävligt tur.
Nu ska jag iaf rå om mig själv (ta det som ni vill) och kolla på en bra film i min nybäddade och svala säng. -Titta jag tänker redan posetivt. Jag är inte ensam heller har ju min gorilla och Fanny. Best company ever!

it's easy to hide behind a smile!!
» Favoritlåten just nu är iaf Fergie och Sean Kingstons remix på Big Girls don't cry! Den är verkligen bra!


Ha de bra nu allesammans!
Glöm inte att krama någon varje dag!





Tchüs!

Kommentarer
Postat av: Rainbow

Fegt med en vit helg... Här ska det drickas sprit!

2007-08-31 @ 11:59:36
Postat av: Pinky

Haha, så pass! Aah men jag är väl på då :)

2007-08-31 @ 12:54:33
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: drew

du är dålig cissi du kan ju inte säga vit helg och sen inte hålla det :P

2007-08-31 @ 15:53:26
Postat av: olson

dem båda två e dåliga tillsammans!!:)

2007-08-31 @ 16:22:22
Postat av: cecilia

Just nu skulle jag gärna vilja bryta den vita helgen sjukt mycket , mår pyton men verkar inte som det blir så! ..

2007-08-31 @ 19:03:50
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: drew

man ska inte ta till alkoholm om man mår dåligt!!! DUMMA dig som ens vågar tänka sååå!!!

2007-08-31 @ 21:19:27
Postat av: cecilia

nee o guess what! SPIKNYKTER.. :)
ska dränka sorgerna i sängen ist , haha!
Jag och Birro mot världen!

2007-08-31 @ 22:19:30
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0