What to do?

Hejsan hoppsan! Idag fick man ju inte sova ut så där jättelänge. Pappsen ringde och väckte mig klockan tjugo i tio, han tyckte systrarna skulle städa hela huset och plocka undan så att det blir riktigt fint imorgon efter att städare varit här. Jag gick helt enkelt upp och väckte iaf Malin och sen var det bara att sätta igång. Linda kom upp när allt var klart, henne är det svårare att väcka en en död.

Så städat har jag gjort idag och sökt jobb, massa jobb i butik så får se om det är någon som nappar. Jag ska försöka få tag på ett nummer till Liza som jobbar på World Trade Center. Hon sa nämligen att det fanns massa jobb lediga där så får se... Vikariepolen har jag försökt få tag på också men kvinnan som det är meningen att jag ska prata med är aldrig inne så ska försöka igen alldeles strax.
Jag funderar på att åka och träna ikväll också men det lär väl bli som vanligt, men jag håller tummarna. Måste ju ta tag i detta nu.

Imorgon är det en dag närmre helgen som inte är helt planerad ännu. Jag har iaf bestämt mig för det som egentligen var en självklarhet, Linn på Lördag efter att jag hämtat mammsen och pappsen vid båten. De ska skjutsas dit på Fredag, det är någon födelsedags kryssning som alla kusiner utom jag var bjuden på. TACK!
Resten av Fredagen är iaf inte bestämd, Lisa är inte hemma så henne kan man ju inte räkna med så får se vad resten av gänget gör. Något lär man ju hitta på!

Dagens humör/låt: Kna Connected - Back when i was young

Morsning!

Kommentarer
Postat av: emilia

vill du veta onödigt fakta? då ska jag berätta: Kna Connected eller vad dom heter kommer ifrån Danmark. TADDAA! :P:)

2007-08-09 @ 08:20:30
Postat av: cecilia

Nemen ojsan hoppsan! de hade jag ingen aning om :)
man lär sig ngt nytt varje dag ..

2007-08-09 @ 11:05:54
URL: http://ceciiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0