2007 -ett år!

Jag snodde den av Sandrew som i sin tur snodde den av Monica.
Man måste ju kolla lite vad som egentligen skett år 2007 nu när det snart är över

Sammanfattning år 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort?
-Haft sex i en lastbil

-Gett blod
-Plankat in på en festival
-Tagit körkort


2. Höll du några av dina nyårslöften?
-Nej, jag minns dom inte ens!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
-Nej! Gudskelov..

4. Dog någon som stod dig nära?
-Nej! Gudskelov..

5.Vilka länder besökte du?
-Jag är ganska keff för jag har varit i Sverige hela året :(

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
-Mer kärlek åt Cissi
-Resor
-Lägenhet
-CASH!!


7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
-8:e April

8. Vad var din största framgång 2007?
-Skaffade mig ett riktigt jobb (förutom vikarie)
-Tog körkort
-Överhuvudtaget utvecklades jag till en bättre och mognare människa


9. Största misstaget?
-Falla för fel kille
-Inte släppa taget av en annan kille
-Tappat bort ett flertal mobiler...


10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
-Nej

11. Bästa köpet?
-Inget

12. Vad spenderade du mest pengar på?
-Kläder och skräp som jag inte behöver

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
-Blev lite kär (över nu dock)
-Hultsfred
-Mina älskade vänner
-Sälen resan

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
-Kobojsarna, sång om ingenting

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
-Pass!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
-Tränat mer och ätit rätt.
-Rest!
-Planerat


17. Vad önskar du att du gjort mindre?
-Fallit för frestelsen på många olika vis
-Funderat

18. Hur tillbringade du julen?
-Hemma med familj och släkt.

19. Blev du kär i år?
-Unfortunately, yes!

20. Hur många one night stands?
-Hmm, tre och en halv(?)

21. Favoritprogram på TV?
-Entourage

22. Bästa boken du läste i år?
-Star, Pamela Anderson

23. Största musikaliska upptäckten?
-HAHA, vilket skämt!

24. Något du önskade dig och fick?
-Ett jobb
-Körkort


25. Något du önskade dig men inte fick?
-En ny kropp
-The love of my life... back(!?)


26. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
-Jag hade festen två dagar innan så jag kanske fortfarande var bakis.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
-Ja! Definitivt men man ska inte klaga

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
-Revolutionerande, framåt och ... hmm. Blond.

29. Vad fick dig att må bra?
-Vänner & familj
-Jobba, både på dagis och Shell.
-Sommarens alla äventyr


30. Vilken kändis var du mest sugen på?
-Orlando Bloom i Pirates of the Caribean (snuskigt het i bandana) 

31. Vem saknade du?
-Mitt ex typ, när han inte var i Sverige.
-Nu saknar jag familjen
-Linda G & Linn som också åkte ifrån mig ett tag.


32. De bästa nya människorna du träffade?
-Valkyria
-Danni och de flesta av mina kära jobbarkompisar.

Jäklar, jag tror jag har varit lite väl ärlig på de här svaren men wtf. Jag bjuder lite på mig själv så här på Nyårsafton!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0