Älgen som gick över älven

Han blev ren!

Jag har käkat, duschat och nu ska kläderna väljas ut och sättas på.. min kropp. Sen är det make up och hår som ska kirras innan man är redo!

Jag har iaf pratat lite med Sandrew nu och det verkar bli så att jag käkar middag hos henne på nyår sen blir det nog utgång. Men men, inget är säkert. Saker och ting kan ändra sig.
Ikväll blir det som sagt antagligen bingolotto med Valkyria och hennes gäng med några kalla. Tacka fasiken för det. Jag känner mig inte helt okay alltså, jobb jobb jobb och nu ska man få slappna av lite. Kanske borde man ta sig en tupplur innan man går någonstans, det kan sluta illa annars.

image365


Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0