Cheers mates!

Yes, jag har jobbat, tagit en nap framför Greveholm och käkat. Jag lyckades även byta till mig kvällspasset imorgon också istället för morgon så nu är det bara to party on!

Jag har lyckats ragga på mig skjuts in till stan också, jag kommer inte ihåg vad han heter men han har snygg bil så det blir säkert bra! Det låter kanske lite tokigt men han har aldrig riktigt presenterat sig och dessutom är hans namn jättesvårt att komma ihåg. Men en mycket trevlig människa med cashflow.
Sandrew ska med ut också, så det blir förhoppningsvis grymt tonight! Mycket folk och mycket drag.. förhoppningsvis!

Jag hade en sjuk dröm inatt, en dodelidoo-dröm som man kan kalla den med handhållningar och grejor. Buff buff!
Nu ska jag upp i duschen sen hämta flickorna i Vällingby!

Cheers!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0