Dagens

Japp jag kom iväg till jobbet senare än jag tänkt men det har rullat på bra och jag fick ett underbart besök av Lisa och hennes mor. Hon kom precis när jag höll på att göra en korv och chocken av hennes vackra ansikte gjorde mig okoncentrerad och fnittrig vilket gjorde det svårt att fråga: "vill du ha stark eller vanlig senap?". Men jag tror jag lyckades ganska bra trots att korvmottagaren var ganska torr. Farhad lyckades roa de två damerna Franken med invandrar citat
  • Ursäkta kan du pumpa mig - Hjälp med att pumpa däcken
  • Hur mycket kostar avsugning - Dammsugning...

Ja det finns en hel del, kommer inte på fler just nu men jag återkommer.
Hur som helst så var det trevligt med besök och Chaplin kom även han förbi senare så det blev en hel del skitsnack med andra ord.
Hela frysen är nu fullproppad med bullar och jag ska jobba kväll imorgon också. Jag tror jag skippar att ta med mig från bullskåpet då för vår frys är ganska liten och 60 procent består numera av kanelisar, tosca och wienerbröd. Trots att mina systrar äter mycket bullar så tror jag inte ens att de klarar av så mycket.

image1354När jag slutat berättade Farhad lite saker för mig om viktiga ting som är bra att ha i åtanke och när jag satt mig i bilen så ringde jag till Lisa och vi snackade skit i trekvart om hur sjukt lika våra liv är. Ja, ucsh och fy. Vi har samma problem när det gäller killar och hur dom tänker men jag tror vi båda har gett upp, om inte annat skulle vi nog behöva det iaf.
Det är skönt att prata av sig lite ibland, det lättar tankarna när man ska gå och sova sen. Men nu ska jag iaf försöka gå och lägga mig och susselulla lite. Det är ju en dag imorgon också!

Hej då Habibi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0