Det är jag i ett nötskal

Guess what, I fucking did it again!

Jag somnade på soffan framför Disney Channel efter maten och med en "Veckans Nu" i famnen. När jag vaknat igen så ringer telefonen, "Farhad" står det på displayen. Oh shit! Jag vet precis vad det gäller, han sa att en kund ville ha tre stockar med cigg och gissa vem som har tobaksnyckeln kvar i fickan?...
Det var bara att hoppa ut i bilen och åka till Shell i världens fart, fort gick det och kunden blev nöjd som tur va. Han hade ju blivit överröst med kaffe och bulle av Anne och Farhad medan han väntade så då kan man ju inte klaga.

Jag blev kvar där ett tag och kom precis hem nu, är ganska trött och ska ta en dusch för att sen krypa ner i sängen framför den där keffa filmen! NEJ!! Vet ni vad, jag ska leta upp en annan film, Schwartzenegger var inte speciellt bra i början av sin karriär och den där filmen suger getpung. Fan att jag inte har Mysteriet på Greveholm. Jag måste fixa det omgående. Jag undrar vart man kan få tag på den.

The shower awaits!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0