Det var en hård tid

Aprjl-Juni 2006

  • 1/6 -Jassminas studentskiva, Hard rock café
  • 7/4 -Pamelas fest, Mälare sok -> Anders fest, Munsö
  • 16/4 -Mp3a:s studentskiva, Viper room
  • 21/4 -Grillning, Munsö, Ut med Olson m.f, Kickis
  • 22/4 -Victors(?) muckskiva, Berzeli bar
  • 23/4 -Walthers studentskiva, Stockholm kök & bar
  • 26/4 -Jessicas studentskiva, Frans August
  • 28/4 -Mösspåtagning
  • 30/4 -Valborg, kalas, hemma
  • 2/5 -Idas studentskiva, Hirschenkeller/Toxic
  • 9/5 -Klasskiva, Undici
  • 11/5 -Malins och Tessans studentskiva, Viper room
  • 12/5 -Tjejmiddag hos Linn
  • 13/5 -Andreas studentskiva, Kombo
  • 19/5 -Fest hemma
  • 25/5 -Oskars studentskiva, Mera
  • 28/5 -Emilias studentskiva, Café Tivoli
  • 1/6 -STUDENTEN

Kommentarer
Postat av: jossan

Men vad e det ni har bråkat om nu? :0

2007-12-29 @ 16:20:16
Postat av: jossan

jag har oxå kärleksproblem.. vart kär i en kille typ ett halvår, men han tycker att jag e jätte mycke för på hela tiden å det har vi bråkat om flera gånger.. senast i förrgår, han säger att han inte e sugen på att ha myskväll me mig men gärna ta en fika.. skulle du ha lagt ner det eller ta det lugnt å bara se vad som händer?.. jag e så dålig på sånt här..

2007-12-29 @ 16:23:06
Postat av: Cecilia

Han blidde lite putt över en personlig grej, klantigt från min sida och lite känsligt från hans men som sagt. Han bryr sig inte speciellt över det hela och jag har ingen ork att ta upp skiten igen så...

Okej, är ni ett par eller är ni bara kompisar? Det är svårt att veta hur du ska göra om jag inte vet hur er relation till varandra är.

2007-12-29 @ 16:27:13
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: jossan

Vi e kompisar bara.. han vill inte mer eftersom att jag har vart så påå.. :( blir så när jag tyfcker om nån

2007-12-29 @ 17:40:58
Postat av: Cecilia

Lay off ett tag då och se om han kanske hör av sig till dig ist.

Killar är lite speciellt, dom brukar vilja ha det dom inte kan få ;)

2007-12-30 @ 00:46:37
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: lisa

det där med att killar vill ha det som dom inte kan få.. stämmer nog väldigt bra in på oss tejer också.. speciellt någon viss person.. :P

2007-12-30 @ 20:01:45
Postat av: jossan

Ja vi får hoppas det.. :D bara det att vi har bråkat ganska mycke pga att jag har tjatat på han ganska mycket.. :( han kanske e glad att få slippa mig.. ;(

2007-12-30 @ 20:20:31
Postat av: lisa

där har du problemet. Det är ingen ide att tjata på en
kille. Om/när han är redo så kommer han säga till, tills dess så är det dags att du gör något annat. hur hälsosamt skulle det vara om han och du blev tillsammans pga att du har tjatat dej till det, då tror inte jga att ni skulle bli lyckliga! lämna han ifred ett tag nu, å är det meningen så kommer det att lösa sej, men för din egen skull så behöver du tagga ner lite! lycka till!

2007-12-30 @ 22:13:57
Postat av: jossan

Tack!.. ibland behöver man en opartisk-hjälp.. för att se situationen.. :) jag ska tagga ner.. han har ju inte sagt dra åt helvete jag vill inte se dig utan han vill typ ta en fika eller käka men inte ha myskvällar å så än.. :/ jag slappar så hoppas jag att allt blir bra.. :)

2007-12-31 @ 00:18:05
Postat av: Cecilia

Kille är ju retarded... vem fasiken vill fika och käka men inte knulla? jag vet inte riktigt hur din man där fungerar, men du får som sagt inte tjata!! Det fungerar ALDRIG!!!

2007-12-31 @ 01:00:55
URL: http://ceciiliaa.blogg.se
Postat av: jossan

precis! vafan e skillnaden? o.0 jag ska bara hålla käften ett tag å se vart saken glider i för håll >.

2007-12-31 @ 01:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0