Fotvärk

Det är precis vad man får av att stå tio timmar i sträck!

Jag har iaf slutat nu och kom hem med ett leende på läpparna efter att äntligen fått ett trevligt och glatt samtal av Olson. Det behövdes verkligen, min älskling får ju inte va nere då blir jag ledsen.

Anyway, nio dagar kvar tills jag drar några dagar och åker bräda. Vi får skita i den sista medlemmen och dra själva helt enkelt.
Vi har haft en del biltrubbel men det är löst nu iaf på ett eller annat sätt så tar vi oss till Sälen utan att behöva åka fucking buss. Iaf inte komunalt, möjligtvis Merca-bussen dock, men ni förstod vad jag menade.

Nej jag hade massor jag skulle skriva men jag minns inte allt och dessutom orkar jag inte för det är så mycket bajs i min skalle just nu och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta.
Jag ska iaf KANSKE till Munsö på Fredag och göra kransar(!?) samt agera slav till Olson, fråga inte varför jag orkar inte förklara. Man kan säga att jag förlorade ett vad.

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Emma

fin blogg du har!! =) sov så gott!!

2007-12-04 @ 01:38:24
URL: http://thabojan.blogg.se
Postat av: johanna

hejsan. vill du också ha gratis biobiljetter och
present kort hos de bästa butikerna ?
klicka på länken nedan och bli medlem.
jag garanterar att detta inte kommer kosta
dig någonting. isåfall står jag för det :) kram.

http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=16563

2007-12-04 @ 01:39:23
URL: http://www.fjb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0